Skolemelk skoleåret 2021-22

Melkebestilling

Fra i dag kan du bestille skolemelk, annen drikke og mat på skolelyst.no. Husk at det kan ta opptil 14 dager fra bestilling til første levering.

Første dag med levering etter sommerferien er tirsdag 17 august.

Kjære 1.trinns elever 2021-22. Dere får ikke bestilt før vi har lagt dere inn i klasser. Derfor får dere ikke bestilt riktig enda. Vi kommer tilbake med mer informasjon.

For å vite mer om produktene vi har valgt på vår skole logg deg inn på skolelyst.no. Der kan du lese mer om næringsinnhold og alle drikkeproduktene er helt uten tilsatt sukker og kunstig søtning.

Informasjon fra Skolelyst:

Skolelyst® er en fleksibel løsning som leverer mat- og drikkeprodukter til skoler over hele landet. Det er enkelt å legge inn bestilling og sikre god og variert mat og drikke til skoledagen.

Ved å opprette en profil på skolelyst.no kan du enkelt registrere barna dine, legge inn bestillinger og følge med på ordren, samt se ordrehistorikk. Du kan betale månedlig eller hele beløpet med en gang. Det koster ikke noe ekstra dersom du ønsker å betale månedlig.

Du kan sette opp uken slik du vil og tilpasse det ditt barns behov. Kanskje det trengs litt ekstra påfyll før fotballtrening på onsdager? Da kan det være en god idé å legge inn smoothie, havregrøt eller minifiskekaker for den dagen.