Atter en gang er vi Sammen For Skjønnhaug

Sammen for Skjønnhaug

Det hele startet i de dager, for omtrent et år siden, hvor lærerne var med i en musikkvideo. De lekte med oss ute i friminuttene, spilte basketball med oss. Vi løp hinderløype i Fredskogen, danset sammen på slutten av dagen. Vi spiste vafler og koste oss sammen. Vi hadde kanonballturnering satt sammen av elever fra ulike klasser, men vi spilte sammen. Vi var sammen, vi lærte mye, og hadde det kjempegøy.

I høst gjentok vi suksessen. Vi spilte sjakk, kort og andre spill sammen. Vi danset sammen. Vi lekte sammen. Vi lærte sammen. Vi opplevde mye gøy sammen. Og det er jo noe av essensen av Sammen For Skjønnhaug. At vi sammen har det bedre. At vi sammen står sterkere. At vi sammen kan ha det gøy, og lære av hverandre. Vi inkluderer de andre.

Vi viser samhold, at vi er en skole, og at vi er stolte av den!